Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.03.2021, 13:35   #9
Africa Tigg
 
Africa Tigg's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 295
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
Africa Tigg jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 2 godz 27 min 58 s
Domyślnie

Właśnie wczoraj wymieniłem akumulator w mojej NAT , wytrzymał równe 5 lat od nowości, dopiero ponowna zawiecha DCT zmusiłą mnie dojego wymiany.
Oczywiście po wymiance wszystko działa świetnie i brak symbolu --.
Czyli jak przedmówcy pisali, słaby akumulator może powodować problemy ze skrzynią.

Po lekturze forum sam jestem w szoku że tyle mi bateria wytrzymała, więc kupiłem właśnie taką jak była fabryczna yuasa ytz14s
Africa Tigg jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Tags
naprawa silniczka dct , silniczek dct


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Skrzynia biegów. mazurrd07 Silnik, sprzęgło, skrzynia 0 20.01.2017 22:34
Dwignia biegów hero Silnik, sprzęgło, skrzynia 4 24.08.2008 01:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.