11.03.2021, 00:32 | #9 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
a mój fabryczny z 2016 po reanimacji normalnym prostownikiem ma się znakomicie! Jak pisałem w wątku pałeła, chciałem wymienić, bo mi kilka razy spotkał zonk po 2 tygodniach stania. Problem polega na tym, że miałem chronicznie niedoladowany akumulator, nie chciał powyzej 12,5 V wskoczyć, więc za sprawą immo plus alarm spadał na 12,1 i jeśli nie zapalił z półobrotu, to była kicha.
Po solidnym naładowaniu standardowym prostownikiem, zaczął ładować do 13V, przez całą zimę rozładowywał się do 12,5 dwukrotnie, podladowywalem na 13 V, wygląda na to, że jeszcze pojezdzi. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skrzynia biegów. | mazurrd07 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 20.01.2017 22:34 |
Dwignia biegów | hero | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 24.08.2008 01:59 |