![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 47 min 29 s
|
![]()
No tak, do stalówek trzeba mieć wyczucie w ręce. Z przodem nie mam problemów ale nożny jest u mnie "za ostry". Łatwiej było w trampku.
Co do trwałości stalówek to może mieć to związek z tym, że kupując akcesoryjne często kierujemy się ceną. Przewody bez osłony zewnętrznej to już w ogóle nieporozumienie. Kat zawsze wkładał stalówki a najstarsze egzemplarze nadal mają oryginalne. Ja dwa razy wyrwałem kierownicę a przewody przetrwały ![]() Według mnie jeśli wymieniać to na stalowe. Zresztą oryginalne byłyby i tak droższe ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |