![]() |
|
Trialówki Dział poświęcony motocyklom trialowym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
coś tam było pisane.
ja składam Sherco 125 mojego syna i powiem Ci za parę dni jak to jedzie pode mną - 85kg. same mnięśnie ![]() ci co się znają mówią, że postępy najszybciej zrobi się na 125 - sprzęt młodego jest lekki jak rower. bez porównania z moim obecnym fantikiem czy byłą betą rev3 250. na pewno silnik będzie bardziej 'nerwowy'. czyli niska masa + niskie masy wirujace spowodują, że będzie to taki skalpelek robiący dokładnie to co mu każesz bez nadmiaru mocy i bez trudnej do okiełznania masy. minusem na pewno bedzie kopanie się w błocie, być może gorsza trakcja na podjazdach, konieczność częstszego operowania biegami w terenie - w moim obecnie z ciężkim kołem zamachowym zapitalam na 3 pod górę aż miło. 225ccm. no i na koniec podaż 125 jest bardzo niewielka. przymierzałem się kiedyś do Bety 80ccm junior - takie moto chciałem dla małego - normalne duże koła a motek no... juniorski. Przy skompresowaniu zawieszenia z gazu na 1 i 2 szła na koło - tak więc nie bałbym się braku mocy w 125, ale jeśli chcesz robić piony ![]() Ja bym zamiast miodu do dupy szukał raczej sprzętu w dobrym stanie a na drugim miejscu zostawił czy to jest 125 czy 250-290 (Strobus megaloman ![]() ![]() mi po jeżdżeniu z chłopakami ostatnio zamarzyło się 4t - poszukam we francji Scorpy 125 lub 250. jednak to jak się kopie na podjeździe 4t jest nie do podrobienia. jak coś jeszcze to pytaj - chętnie podpowiem o ile będę wiedział m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |