Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.09.2009, 11:14   #18
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Ciekawe że AT spoko znosi jazde bez reglera, i te 60V na 3 fazach nie zabija wszystkeigo w obwodzie. Kiedyś w aucie, brak reglera popaliło połowe żarówek w aucie w kilka sekund w AT tylko te kilometry na tripie leciały jakbym jechał 600kmh a nie 60kmh
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulator a moc motocykla Nonek_ Układ elektryczny i zapłonowy 0 06.05.2012 21:48
Wygotowany regulator Chomski Układ elektryczny i zapłonowy 1 23.07.2010 00:54
Regulator :) paku Układ elektryczny i zapłonowy 73 15.01.2010 22:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.