Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.09.2009, 15:29   #12
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,789
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 dni 4 godz 45 min 47 s
Domyślnie

[QUOTE=LukaSS;73871 Wyższe obroty reguluje się położeniem pływaka i iglicy.[/QUOTE]

a to ciekawe
co masz konkretnie na mysli?

Cytat:
Napisał MAMROT Zobacz post
dziekuje za odpowiedz. a jaki jest fabryczny nastaw? nie mam serwisówki dlatego pytam. i czy powinienem na tylnim cylindrze dac o 0.25 obrotu wiecej? pozdrawiam
w 03 mam 2.5 , nie pamietam ile jest w 04...chyba 1.5 czy jakos tak, upewnij się. Obydwa cylindry maja takie same ustawienia, ewentualnie tobisz korekty gdyby któryś wymagał zmiany.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 13:21
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulacja gaźnika na stożkach BartekBBI Uklad paliwowy i wydechowy 40 14.01.2011 21:54
Trykanie po wymianie napędu. paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 14 26.07.2010 15:15
RD03 udogodnienia wlotu puszki filtra powietrza majo Uklad paliwowy i wydechowy 18 11.06.2010 16:05
K&N czyszczenie filtra powietrza matjas Wszystko dla Afryki 17 26.07.2008 12:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.