|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
10.09.2021, 08:36 | #11 |
880220111
Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,050
Motocykl: XR 250R,XR 650R
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
Oczywiście zakup używanej maszyny to loteria i remont jakby był wpisany w zakup,ale się udało bo tylko geometria suportu do poprawy i luz na tuleji konika,reszta to tylko kosmetyka. Zresztą mało kto takie tokarki kupuje na produkcje.
moja jest z warsztatów szkolnych z Poznania a odkupiona od handlarza. Kosztowała tyle co 1,5 chinki o podobnych parametrach i nadal ssie. Dla mnie wybór był oczywisty i jedyny. Oglądałem parę chinek i nawet się toczyć udało. Mnie z koleji denerwowało że kupując nową tokarkę i tak wymagac bedzie korekty i kosmetyki. Moje szczescie że znalazłem człowieka który mi te wszystkie geometrie porobił a także nauczył wielu rzeczy i to za małe pieniądze. Gdybym miał kupować to dalej szukał bym Emco,ale zakup MTP też rozważałem. Do tokarki na serwis geometrie i kosmetyke wydałem koło 4k. Ale doprowadziłem ją do stanu niemal idealnego. Co do dokładnosci wszystko zalezy od tokarza jego wiedzy i stanu maszyny,ale jest taki jeden w DE który na Emco 11 toczy w mikronach Mi tam takiej dokładności nie trzeba ale usprawni robotę jak nawet w setkach bedzie. Marzy mi sie Bison-bial sześcioszczekowy z regulowanym osadzeniem tylko że 5k prawie,na nim można do 1 mikrona ustawic bicie jak sie ma dobre czujniki.. Motocykl przy tym to tanie hobby A jak ci się frezarka sprawuje?
__________________
Honda XR-oholik Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |