Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.09.2021, 21:16   #11
Faland86


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 63
Motocykl: RD03
Faland86 jest na dystyngowanej drodze
Online: 18 godz 49 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dandi Zobacz post
Załącznik 110173



W końcu znalazłem chwilę, żeby opisać swoje wrażenia z pierwszej jazdy nową CRFką. Muszę przyznać, że dawno nie jeździłem żadnym singlem i praca silnika była dla mnie zaskoczeniem po przesiadce z Bandziora. Zupełnie inna charakterystyka i kultura. Do tego kostki, zupełnie inna pozycja na motocyklu i śmieszna waga (w porównaniu do GSF) zapewniły mi zupełnie inne doznania niż te, do których zdążyłem się przyzwyczaić. Czuć, że ten silnik lubi wyższe obroty, ale świadomość, że maszyna jest na dotarciu skutecznie studziła moje zapędy. Tak jak pisali moi poprzednicy, praca sprzęgła i skrzyni biegów to poezja. Nie jeździłem jeszcze motocyklem, w którym tak przyjemnie to chodziło, ale ja wielkiego doświadczenia nie mam, więc opinia nie do końca jest miarodajna. Jakość wykończenia nie budzi zastrzeżeń, jest w pełni adekwatna do ceny sprzętu. Przy domu zorientowałem się, że brakuje jednej śrubki od owiewki nad wlewem oleju (najbardziej schowana w głąb plastiku). Myślałem, że zgubiłem po drodze, ale zdjęcia spod salonu okazały się pomocne i już wtedy śrubki nie było. Muszę podjechać i wyjaśnić sprawę, ale pewnie skończy się na zamówieniu nowej. Poza tym drobiazgiem wszystko jest w porządku i uważam zakup za udany. Zawieszenie dla mnie bajka, ale ja jeździłem starszymi asfaltowcami gdzie prawie go nie było. Tutaj mniejsze i większe nierówności ładnie wybiera. W cięższy off nie wybieram się jeszcze przez długi czas. Muszę się nacieszyć salonowym wyglądem

BTW Wam też udało się zmusić wentylator do włączenia przy pierwszych 50 km? Starałem się nie przekraczać 6 tys. obrotów, ale na postoju czułem ciepło na udach. No i ten swąd przepalanych podzespołów
Dandi, gratulacje! 😁😁😁

Ja salonowa swiezosc utrzymalem dwa dni. Na trzeci, coz, tu i tam sie zadrapalo, plyta pod silnikiem wygieta, bloto napchane gdzie sie da 😉

Wentylatorem sie nie przejmuj. On lubi sie krecic nawet przy temp. w okolicy 0. Ten typ tak ma. W 250tce tak bylo i w 300tce jest to samo. Wazne, ze nie udalo mi sie jej zagotowac. Nie wiem czy komukolwiek z forumowiczow (?). Wiec wniosek prosty - wentylator chlodzi czesto ale skutecznie 😊

Gdzie jest Twoj kwadrat? W sensie w jakim rejonie jezdzisz?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Faland86 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
2021 CRF250L & CRF250 Rally Danny Dział ogólny 65 06.02.2025 19:58
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem sluza Imprezy forum AT i zloty ogólne 205 20.11.2021 07:34
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki jendrus Imprezy forum AT i zloty ogólne 65 27.10.2021 08:26
Endurorally 2021 Onufry22 Dział Producentów i Dostawców 91 16.09.2021 13:36
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora Viruus Warsztat 8 11.12.2019 14:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.