|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.12.2021, 16:45 | #11 |
Administrator
|
Sęk w tym że ja w cuda nie wierzę i aby mnie coś przekonało muszę to sam sprawdzić
A do tego jest najkrótsza metoda , użyć sprzętu własnymi ręcyma. Będę miał możliwość przetestowania i zasilacza i automatów jak też przeprowadzę konfrontacje z dwoma transformatorowymi. Wedy zapadnie ostateczny wyrok. Obecnie mam w garażu trzy setki , dwa średniaki i jeden mniejszy samochodowy do tego trzy motocyklowe . Także pacjentów pod dostatkiem. Niestety najsłabsza setka mająca po blisko 20 latach ok 65Ah została zamieniona na zdrowiutką także jednego chorego mniej. Choć była by dobrym obiektem. Ale jest jeden pacjent na którym spróbuje "przeszczepu" i to on będzie dobrym wykładnikiem. Po skończonych kuracjach porównam ich faktyczne pojemności z przed i po specjalnym miernikiem.
__________________
AT03 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 18:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 23.08.2014 00:28 |