Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.01.2022, 15:25   #11
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,061
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 17 godz 36 min 15 s
Domyślnie

z grubszych rzeczy planuję powrót do korzeni czyli zmiana biegów na powrót na prawą stronę - tylko jedynkę plan zrobić w dół. hebel na lewo - stosunkowo prosty zabieg bo on tam zawsze był. skrzynka już jest piątka i dość prosto się to modzi. nie za prosto ale nie kosmos.

do tego cały osprzęt kierownicy to jest współczesna chujnia więc mam zamiar go wymienić na taki bardziej odpowiedni epoce, odprężnik na zwykłą dźwignię, klamki na starego typu choćby od WSK /są bardzo ładne/. przełączniki świateł, klakson i kierunki będą albo z ruska albo z UK, killswitch i starter pójdą do śmieci bo i tak nie będę ich używał.

lewa strona, w związku z posiadaniem elektrycznego rozrusznika, wygląda IMO bardzo źle i trza będzie z czasem wypieprzyć elektrostarter /ponoć bardzo awaryjne sprzęgło jednokierunkowe/ oraz wymienić na starego typu obudowę sprzęgła wewnętrzną i zewnętrzną. koszty nie są niebotyczne więc najpewniej tak się właśnie stanie bo mi oczy łzawią jak na to patrzę.

w dalszej kolejności opcjonalnie myslę nad pojedynczym siedzeniem ale to tylko jeśli ori kanapa okaże się niewygodna - według głosów w necie to słaby pomysł bo kanapa jest rzekomo bardzo ok. kwestia estetyki.

ogólnie moto pali od pierwszego kopa i pracuje ślicznie więc aby pocieszyć się jazdą, trzeba natenczas jeno wymienić sparciały na śmierć króciec gaźnika i to tyle. śliczny jest i mimo sentymentu do SR500 czy XT500, którą dane jest mi posiadać, jednak RE ma to COŚ!
sam dźwięk silnika i ta jego zajebista wolnoobrotowość są po prostu ponadczasowe. jest to jeszcze żeliwniak czyli teoretycznie naprawialny w nieskończoność.

kumpel na ori tłoku zrobił 60kkm a nie kupił motocykla nowego. po 60k tłok pękł ale i tak jeździł dół wciąż oryginalny i bez napraw a dobija do 100kkm - więc można wsadzić między bajki to całe gadanie jak chujowy jest RE. koleś ma swojego od ponad 15 lat i raczej nie wymieni go już nigdy na nic innego.

podoba mi się również trochę to jechanie pod prąd dzisiejszym czasom i trendom. już wyrosłem z marzenia o GS czy innych dużych i drogich sprzętach. do sprawnego jeżdżenia tam gdzie tylko zechcę jest CRFka więc garaż powoli zamienia się w muzeum.

trochę TLC jak to się mówi, troszkę pasty i będzie moto jak nowe.

wbrew pozorom to chce jechać i do 80 przyspiesza całkiem żwawo jak na takiego jaszczura!
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_8622.jpg (1,007.6 KB, 37 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_8621.jpg (992.1 KB, 36 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_8623.jpg (847.0 KB, 33 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_8625.jpg (905.8 KB, 34 wyświetleń)
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.