|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
14.02.2022, 18:30 | #1 |
Zarejestrowany: Feb 2022
Posty: 16
Motocykl: CRF1100
Online: 6 godz 26 min 18 s
|
Problem ze sprzęgłem
Cześć wszystkim,
dwa tygodnie temu odebrałem swoją nową CRF 1100L z manulną skrzynią i quickshifter-em i byłem na małej przejażdżce w sobotę. Niestety afryka wróciła na lawecie bo padł napęd (jakby była cały czas wysprzęglona). Mogłem zmieniać biegi, poszczać sprzęgło i nic. Nawet wrzucić bieg i ją przepchać. Jakby coś się zawiesiło i sprzęgło było wciśnięte. Dziś rozmawiałem serwisem i wstępnie ocenili na spalone sprzęgło. Aż mnie zatkało bo nie takie rzeczy się robiło, a tu po minucie w błotku spalone sprzęgło, aż się wierzyć nie chce. Prędzej spodziewałbym się elektroniki. Nie czułem żadnej spalenizny, nie było kopanych dołów, ani wielkiego brodzenia. Jutro mają rozbierać i patrzeć co to za złoto. Napiszcie, czy były podobne przypadki? Czy faktycznie te sprzęgła są takie delikatne? Jak rozpoznać spalone sprzęgło? Tarczki powinny zwęglić się? Jak nie dać się naciągnąć serwisowi na wymianę sprzęgła? Dzięki za info. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 11:56 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 11:43 |