Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.02.2022, 15:42   #10
aadamuss


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Poznań
Posty: 1,230
Motocykl: nie mam AT jeszcze
aadamuss jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 6 godz 49 s
Domyślnie

Przeczytałem cały wątek jeszcze raz :-) Wczoraj podłączyłem do ładowania Optimę która miała 2,8 V. Wcześniej ładowałem to automatyczną ładowarką i nie chciała podbić więcej niż 8 V. Zobaczymy czy zasilaczem wyjdzie coś więcej.
Jaki przyrząd kupić do sprawdzenia akumulatora żeby nie bawić się żarówką?
aadamuss jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 18:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 23.08.2014 00:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.