Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.03.2022, 23:10   #10
JaTomek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 642
Motocykl: ...............
JaTomek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 5 dni 10 godz 10 min 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pałeł Zobacz post
kolego prąd jest wynikiem!!! I = U/R to akumulator decyyduje poprzez jego stan naładowania o płynącym prądzie jeśli chcesz podnieść prąd ładowania musisz zwiększyć napięcie np do 14,8V wtedy wepchasz w niego więcej energii
Jak zazwyczaj jak filip z konopi. Przeczytaj proszę 3 razy i zrozum o czym piszę. Nie ma to się ni jak do twojego wywodu.
JaTomek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 18:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 23.08.2014 00:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.