Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.03.2022, 15:04   #4
M5Q
 
M5Q's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 167
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
M5Q jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 9 godz 8 min 24 s
Domyślnie

Autorozwiązanie: winna jest konstrukcja mocowania wlewu paliwa.
O ile w CB750 i CB1300 pomiędzy brzeg zbiornika a pierścień otaczający korek wlewu wsuwam z trudnością kartkę papieru, to w CRF wsadziłem 24 kartkowy katalog.
Nic dziwnego, że każde chlapnięcie błotkiem powoduje przenikanie piachu w przestrzeń dookoła korka. Trzeba to kontrolować podczas tankowania.
__________________
M5Q

Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2
M5Q jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Majonez pod korkiem RysiekO Suzuki 19 16.06.2021 22:28
opona dedykowana na piasek (łopatki) Lepi Hamulce, kola, opony 9 16.07.2009 15:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.