|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
15.03.2022, 15:04 | #4 |
Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 167
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
Online: 2 tygodni 6 dni 9 godz 8 min 24 s
|
Autorozwiązanie: winna jest konstrukcja mocowania wlewu paliwa.
O ile w CB750 i CB1300 pomiędzy brzeg zbiornika a pierścień otaczający korek wlewu wsuwam z trudnością kartkę papieru, to w CRF wsadziłem 24 kartkowy katalog. Nic dziwnego, że każde chlapnięcie błotkiem powoduje przenikanie piachu w przestrzeń dookoła korka. Trzeba to kontrolować podczas tankowania.
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Majonez pod korkiem | RysiekO | Suzuki | 19 | 16.06.2021 22:28 |
opona dedykowana na piasek (łopatki) | Lepi | Hamulce, kola, opony | 9 | 16.07.2009 15:28 |