Cytat:
Napisał sudden
Horizon, mi zmiana 6-biegowej skrzyni w 5-biegową akurat nie podeszła i jestem dość zaskoczony Twoim zachwytem, ale jeśli Ci pasuje takie przełożenie i masz na nie wykorzystanie to najważniejsze. Po to są zabawki, żeby się nimi bawić
|
Nie do końca 5 biegowa, bo 6 bieg w 300L jest bardzo wysoko. Wczoraj chyba ani razu nie użyłem nawet 5 biegu przy tym przełożeniu. Wyjadę niedługo bardziej w asfalt to będę rewidować to ustawienie.
Cytat:
Napisał matjas
Za długa jedynka bo trzeba jeździć na polsprzegle?
|
Tak, jeśli są niezbyt ciasne zakręty a mimo wszystko trzeba cisnąć półsprzęgło bo Honda ma euro5 i gaz działą zerojedynkowo to jest to dosyć uciążliwe. Problem eliminuje mod ECU, ale europejskie ecu jest inne. Wsiądź na 300 i przekonaj się sam.
Cytat:
Napisał matjas
i się okaże ze Honda zrobiła wszystko dobrze.
|
Przeczytałbyś dokładnie co napisałem 2 posty wyżej. Nigdzie nie wskazywałem, że jest zła, a nawet powiedziałem, że jest świetna
To, że sobie zmodziłem kanapę to nie znaczy, że oryginalna nie była dobra.
Cytat:
Napisał matjas
Karnij sie kiedyś trialowka to pojmiesz.
|
Może lubisz motocykle w oryginalnym setupie, spoko, ale znam kogoś kto ma Bete Xtrainer czyli coś pomiędzy trialówka i enduro i tak zmienił przełożenie, żeby wskakiwać na przeszkody z dwójki. Tak samo normalne jest w KTMach zmiana przełożenia pod siebie ÂŻ\\\_(ă)\_/ÂŻ
Cytat:
Napisał Emek
Sorki ale wygląda to mega pokracznie ze strzelającym w niebo zadem. Nie mam pojęcia jak ustawiłeś prawidłowo sag przy takim setupi
|
To prawda, zawias nie jest dobrze ustawiony, bo jeżdżę dosyć rzadko. Ustawiłem niby pod swoją wagę, ale okazuje się że YSS ma trochę przesadzone podziały wagowe. Tym się jeszcze będę bawić, ale niestety zawias przód jest nieregulowany. Sporo ludzi idzie mniej budżetowo i wsadza na przód wkłady Andreani.
Cytat:
Napisał Emek
to weź mi proszę powiedz czemu nie kupiłeś prawilnego enduraka tylko kondona z którego próbujesz zrobić coś co jest praktycznie niemożliwe. Oczywiście odpowiedź "bo mogę" do mnie trafia i nie ma tu czepialstwa tylko czysta ciekawość. Chętnie bym się tym przejechał coby zrewidować mój pogląd że z tego wierzchowca nie będzie.
|
Czekałem tylko znowu na to "czeba było se kupić katełema". Widzę, że dużo piszesz na forum więc może nie pamiętasz, ale kilka razy już odpowiadałem szeroko na to pytanie więcej niż "bo mogę" i to chyba nawet Tobie osobiście. Będę miał chwilę to napiszę więcej tak bym mógł później zrobić kopiuj-wklej przy kolejnych takich pytaniach. Na razie napiszę tylko, że wczoraj po raz kolejny wsiadłem na Husqe 450 kolegi i utwierdziłem się w tym, że pójście w "liścia" to faktycznie by nie był dobry pomysł.
No patrz Pan. Nie miałem dużych oczekiwań.względem tego motocykla i to jaki będzie po modyfikacjach, ale efekt przerósł moje oczekiwania i jestem zadowolony. Za to ktoś mi pisze, że miodu z tego nie będzie lol. Jakbyś kiedyś wsiadł na stockową 300L to nawet nie porównuj jej do mojej bo to obecnie 2 różne motocykle. Będę koledzy na EnduroRally24 w Drawsku w czerwcu. Jak ktoś będzie i chciałby się przejechać to zapraszam i zachęcam
A teraz mały offtop, bo mam trochę fleszbeki z początku tysiąclecia kiedy siedziałem na forach tego typu. No offence koledzy, ale nie wiem czy to nasza cecha narodowa czy to właśnie klimat tych for, ale jak ktoś robi podobne mody za granicą to można przeczytać "spoko sprawa" "daj instrukcje bo też chcę zrobić" itp. Za to tutaj przy zmianie zawiasu już przeczytałem "pracuj lepiej nogami lol", "jajko mądrzejsze od kury", "po co robisz KTMa z Hondy". Zmieniam napęd pod siebie, żeby lepiej mi się jeździło na torze leśnym w mojej okolicy czytam "popracuj lepiej nad techniką", "z kondoma chcesz zrobić rakietę" LOL