28.04.2022, 23:09 | #11 |
Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Jakbym miał jechać w podróż to 110 vmax to skandalicznie mało bo to znaczy ze 80-90 bedzie predkosc przelotowa, nie wiecej. Przecież nikt nie bedzie walić vmaxem dluzsza droge.
Zjebałem te kierunki, nie dałem oporników Wydech jest duuużo lżejszy. Kilka kg co najmniej. Z db killerem w ogole nie jest glosniejszy a lepiej brzmi i lepiej z dolu idzie. Bez db killera i tak jest chyba cichszy niz stockowe EXC-F. Zdjalem go ostatnio na torze w okolicy to było wow, dzwiek naprawde rasowy. Tu masz fajny filmik |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 12:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |