|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
12.07.2022, 23:49 | #10 | |
Zarejestrowany: Feb 2022
Miasto: Sulechów
Posty: 17
Motocykl: RD07
Online: 1 dzień 22 godz 8 min 17 s
|
Cytat:
Edit: Sprawdziłem i rzeczywiście od dołu, już nie będę żył w niewiedzy... Problem rozwiązany po 4 dniach spędzonych na kolanach w garażu. Okazało się, że miałem zbyt mocno wykręcone śruby od mieszanki (pilot screw) dzisiaj przed przystąpieniem do synchronizacji przydusiłem go zubażając mieszankę dość mocno, obroty spadły. Dopiero wtedy ustawiłem wolne obroty (idle speed) na 1250 i zabrałem się za synchronizację. Dzięki temu stan zsynchronizowania osiągnąłem przy trochę innym poziomie otwarcia przepustnic. I finalnie położenie śruby od synchronizacji wcale nie okazało się być na mocno wkręconej tak jak wcześniej (dla stanu zsynchronizowania). Wielkie podziękowania za wasze odpowiedzi i dla Mallory'ego, który wsparł mnie telefonicznie!! Mam nadzieję, że ten temat komuś pomoże. Teraz tylko dopieścić mieszankę i w piątek w góry na cały weekend! |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
niskie obroty maxymalne | Mallory | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 15.10.2016 20:01 |
Niskie obroty na ssaniu | jez | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 12.10.2015 20:07 |
Wkręcane krućce do synchronizacji | Vooytas | Regularne czynności serwisowe | 41 | 04.05.2014 15:26 |
Niskie obroty za wysokie. RD03 | sloneczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.07.2011 23:18 |
wysokie obroty po dluzszym postoju | kkk | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 09.06.2009 08:40 |