Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.10.2009, 01:52   #24
paku
 
paku's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
paku jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
Domyślnie

I jeszcze - jedno grubość kabelków.

ten co jest to ok, 1 do 1,5 mm2 - duzo za cienki.

Ja miałem do wyboru: 2,5 4 i 6 mm2 - takie mam w szafie.

2,5mm2 jest na granicy- może być ok ale nie musi.

wymieniłem więc od wtyczki na 4mm2 - zgonie z oczekiwaniami zimny jak lód.

1mm2 może przenieść ok. 8-12 A

i izolacja - trzeba to zrobić dobrze - przebicie między fazami może odpalić regulator natychmiast.

tabelka poglądowa - chyba dla prądów stałych
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg tabelka.jpg (42.6 KB, 3 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez paku : 13.10.2009 o 02:01
paku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulator a moc motocykla Nonek_ Układ elektryczny i zapłonowy 0 06.05.2012 21:48
Wygotowany regulator Chomski Układ elektryczny i zapłonowy 1 23.07.2010 00:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.