Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.11.2022, 10:13   #11
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 24 min 42 s
Domyślnie

brak możliwości regulacji tłumienia zawieszenia ogranicza ten motocykl do wąskiego grona nabywców / zastosowań. Oczywiście można tłumaczyć, że stary też nie miał ale to było niemal 20lat temu. Czy można podróżować takim motocyklem zapakowanym turystycznie oraz w takiej samej konfiguracji zawieszenia latać sobie solo sam po terenie... pewnie można.

Ciągle szukam jak reguluje się napięcie wstępne tylnej sprężyny bo ma cichą nadzieję, że nie jest to nakrętkami... których i tak nikt nie będzie kręcił.

Oczywiście kompatybilność części to jest dobre rozwiązanie dla producenta jak i nas użytkowników. Będzie więcej części używanych na rynku to i ceny niższe.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.