Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.03.2023, 22:28   #26
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Tezla Zobacz post
Najwyraźniej nie zrozumiałeś, plecy zębatki kasują tylko luz a zębatka pracuje dalej w miejscu które sobie ubiła w wałku. Jest zachowany minimalny luz wahliwy będący założeniem konstruktora nie wiadomo tylko jak długo śrubki przeżyją.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 08:46
Czy warto zmieniać wałek zdawczy Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 62 09.06.2010 00:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.