|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
20.05.2008, 13:31 | #11 |
dziad barowy
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: bielsk podlaski
Posty: 1,987
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 8 godz 26 min 18 s
|
panowie.
ja na sprawach kablowych słabo sie znam ale tak mi sie pomyślało. dlaczego w innych motocyklach nie ma problemów z reglerami, ładowaniem itd? może warto się zainteresować jakąś przeróbką instalacji czy czymś podobnym. jeździłem wcześniej inną hondziwką i nie wiedziałem nawet gdzie jest w niej regler. dlaczego tam działał bez problemów a w at nie? czemu kable się grzeją i kostki topią?wymiana reglera to jak narazie jedyne wyjście ale nie wiadomo na jak długo. czy ktoś wie dlaczego tak sie dzieje? wiem że zaraz napiszecie że to przez dodatkowe odbiorniki prądu typu grzane manetki itd ale w innych moto ludzie też to wstawiają i nic sie nie dzieje. z resztą w afrykach regelry padają bez dodatkowych zjadajek prądu
__________________
Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce Ostatnio edytowane przez wasilczuk : 20.05.2008 o 13:36 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 08:20 |
Regulator Napięcia Jaki?? | darkier | Układ elektryczny i zapłonowy | 46 | 17.10.2022 13:04 |
Regulator napięcia fh014aa | wolly | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 19.07.2011 10:52 |