![]() |
|
Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Posty: 556
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 15 godz 59 min 52 s
|
![]()
Z przelotu na południe wynika, że najwięcej na oko oceniając szemranych typów gnieździ się przy granicy z UE. Dla przykładu Serbia-Węgry.
Czy praktykujecie jazdę nocą (przelot) i ewentualne kimanie w pojeździe 2-3h i jazda dalej? Lepiej oddalić się od autostrady unikając MOP-ów do tego celu i znaleźć jakąś opcje na pakr4night na przykład? Jak rozwiązać kosztowo zasilanie lodówki z ogniwem Peltiera w pojeździe na postoju max 12h nie zjadając aku pojazdu? Czasami brakuje tego np. podczas jednodniowego wymarszu w góry. Czy to jest sensowne: - przetwornica samochodowa 12V na 230V Moc użytkowa (ciągła): 150W (po stacyjce) - Prostownik mikroprocesorowy 6/12V - akumulator AGM 12V 14Ah - moduł zabezpieczenia akumulatora ZB-1 - lodówka. zasilanie DC 12V Moc: grzania 40 W / chłodzenia 48 W Panel solar odpada. Nie jest to elektroda dlatego nie proszę o wyrozumiałość, ale może ktoś coś już takiego zbudował? ![]() ![]()
__________________
Kto prędko daje, ten dwa razy daje. |
![]() |
![]() |