|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
06.11.2009, 21:45 | #12 |
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Okolice wroclawia
Posty: 34
Motocykl: RD04
Przebieg: Rośnie
Online: 3 godz 59 min 52 s
|
No witam wiec mam zestaw gdzie zarnik jest obudoawny stalowym odblysnikiem i nie ma problemu oslepiania i rozblyskow ,odziwo swieci naprawde fajnie wlasnie skonczylem jezdzic i przez dwie godziny ani razu nikt nie migal ze go raze co do pola na asfalcie to jest ok na tomiast jak zapale dlugie to sa zeczywiscie dlugie ale wtedy to juz oslepia wszystkich strasznie.
a i udalo mi sie to tak zamontowac ze klosze sa szczelne nie tak jak u was z tymi stalarzami pod soczewke-troche dziwnie to wyglada no a pozatym swiatlo ktore pszepuszczasz przez soczewke itak jest znieksztalcane przez ta "siatke szklana na kloszu"wiec swiatlo tez sie zalamuje i wali gdzie chce bo jest inna ogniskowa niz oryginalnie-ale sam pomysl zsoczewkowania afrii FAJNY.
__________________
Tylko 5 biegów a tyle radości.... Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.06.2012 o 11:32 |