Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.10.2023, 14:48   #32
Rychu72
 
Rychu72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,551
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 13 min 4 s
Domyślnie

Jest różnica w amorku między 1000, a 1100? U mnie 1100.
Mam info od użytkownika sprężyny full load, że przy maksymalnie rozkręconym napięciu na orginalnym amorze można jeździć solo, bez podskakiwania. Waga kierownika 100 kg.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zawieszenie półaktywne Showa EERA, a klasyczne zawieszenie - wady zalety rozwiązania pałeł Rama, zawieszenia, napęd 2 11.07.2021 00:34
Zawieszenie z CRF-y 450 Transglobal Rama, zawieszenia, napęd 21 21.12.2016 10:44
XR400R zawieszenie michaello1988p Inne - dyskusja ogólna 4 07.02.2013 17:52
Zawieszenie tył. wieczny Rama, zawieszenia, napęd 12 11.07.2008 18:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.