Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.08.2024, 22:14   #6
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 639
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 16 godz 33 min 44 s
Domyślnie

W starych afrykach strona akumulatora jest spoko i nie ma sensu przerabiać niczego.
Po stronie generatora najlepiej wywalić kostkę i polutować przewody na stałe.
Co do LEDa to jak kto woli , z doświadczenia wiem że regeneracja odbłyśników i wstawienie żarówek konwencjonalnych z większym strumieniem świetlnym takie 60+ daje zadowalający efekt.
Nie bedzie to na pweno tyle co z dobrego LEDa bo LED ma kilkukrotnie większy strumień świetlny od żarówki ale spektrum światła jest wąskie a współczynnik oddawania barw jest zazwyczaj tragiczny.

Ps. każdy działający trip cieszy mnie niezmiernie bo mam coraz mniej roboty
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulator napięcia vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 36 05.11.2022 08:20
Regulator napięcia Michaua Układ elektryczny i zapłonowy 3 03.10.2019 11:54
regulator napięcia f4u Układ elektryczny i zapłonowy 30 30.01.2015 23:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.