Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.09.2024, 17:47   #21
mikelos
 
mikelos's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: okolice Pruszkowa
Posty: 652
Motocykl: Husqvarna 701
mikelos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 4 godz 45 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
Wystarczy dwóch wariatów i oto skutki

Wielki podziękowania należą się Michałowi za ogarnięcie całego tematu. Bez niego nic bym nie zdziałał. Byłem tylko gościem, który robił przelewy i wybrał sobie kolor.
Ponieśliśmy trochę kosztów, które były niepotrzebne.[...]5
Dla mnie udział Artura był decydujący. Nie wiem czy bym się zdecydował robić cały ten cyrk tylko dla siebie. A tak, jak jest dwóch wariatów to zawsze raźniej A najlepsze jest to, że poznaliśmy się osobiście dopiero w dniu odbioru moto z magazyny celnego Podziwiam Artura, że zaufał i wpłacił kasę w ciemno jakiemuś nieznanemu gościowi w Tajlandii.

Mieliśmy chyba trzy potknięcia:
- najpierw moto dostało próbne tablice (czerwone) i stało na nich 3 miesiące. Zupełnie niepotrzebnie, bo tylko normalne tablice powodują jakby faktyczną rejestrację w Tajskim systemie. Czyli tu straciliśmy prawie 3 miesiące zbędnego czekania.
- zrobiliśmy tłumaczenie papierów w Tajlandii na angielski. Zupełnie zbędnie, a to wydatek 600 zeta. Wydział komunikacji w PL chce tłumaczenia z oryginału. Mamy już namiary na tłumacza przysięgłego na Polski w kraju. Ogarnięte tłumaczenie w tydzień razem z wysyłką dokumentów kurierami za ok 500 zeta.
- pakowanie moto. Tajowie zdjęli lusterka, ale widać że można by jeszcze zdjąć kierownicę (lub ją położyć) i wtedy zyskać z 20 cm na wysokości. Czy to by zmieniło cenę transportu dramatycznie ? Pewnie kolejne kilkaset PLN do odzyskania.
- akumulatory zostały odłączone (wymóg transportowy) i wyjęte. Musieliśmy kupić nowe (ok 100 pln sztuka). Może wystarczyło by je tylko odłączyć ?

Myślę, że optymalna ścieżka jest taka:
- kupić i zarejestrować moto na mojego kumpla w Tajlandii i niech stoi z 5 miesięcy u niego
- pojechać do Tajlandii, pojeździć 2-3 tygodnie na własnym moto, zwiedzić kraj
- dokupić i zamontować samodzielnie gadżety
- wyrejestrować moto
- pojechać do magazynu w Bangkoku i dopilnować pakowania
-
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles
mikelos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda SH 125. Artek Honda - inna niż AT & NAT 68 01.09.2023 21:16
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 11:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.