Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.05.2008, 23:06   #14
kudlacz
 
kudlacz's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 677
Motocykl: Black Man Wheel 800 gs
kudlacz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 dni 7 godz 5 min 20 s
Domyślnie

Gdzieś chyba na stary forum było że reglery padają międzyinnymi za sprawą dużego poboru prundu (manetki, zapalniczki, itd.). I tak sobie rozmyślająć na trasie i gapiąc się raz po raz na voltomierz, czy warto zaoszczędzić/ odciążyć owej energi na wyłączeniu podświetleń zegarów przynajmniej na jazdę w dzień?
__________________
dakar noir
kudlacz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulator napięcia vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 36 05.11.2022 08:20
Regulator Napięcia Jaki?? darkier Układ elektryczny i zapłonowy 46 17.10.2022 13:04
Regulator napięcia fh014aa wolly Układ elektryczny i zapłonowy 2 19.07.2011 10:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.