Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.01.2025, 08:15   #38
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,834
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 dni 2 godz 57 min 6 s
Domyślnie

Oczywiście że są , podpytywałem ich nawet jakiś czas temu. Sprawa się rozchodzi o użyty materiał , do jakiego silnika i z jakimi wymaganiami.
Ale gdy zapytałem czy wytrzymają np 200tys lub więcej jak oryginały no to niestety już pewny nie był a nawet pełen wątpliwości.
Także jak ktoś robi do np Urala to spokojnie ale jak do wymagającego bardziej silnika to może być różnie.
Dlatego twierdzę że dobry stary tłok spisze się w nowej tulei a odwrotnie już nie wiadomo.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pomiar ciśnienia na cylindrach mihoo Silnik, sprzęgło, skrzynia 3 25.04.2017 22:38
Woda w airboxie gaźnikach cylindrach, wydechu Nalewa Uklad paliwowy i wydechowy 26 25.05.2016 00:27
Mierzenie ciśnienia w cylindrach marekw Regularne czynności serwisowe 57 22.03.2016 09:29
Rozmiar śruby otworu podciśnienia przy cylindrach adoado0 Uklad paliwowy i wydechowy 10 18.12.2015 14:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.