Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.12.2009, 18:08   #9
don_Pedro
 
don_Pedro's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: EL
Posty: 106
Motocykl: RD04
Przebieg: 4równik
don_Pedro jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 9 godz 52 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Ale to są wartości maksymalne. Jak już chcesz porównywać to podaj wartości dla takich samych obrotów.
Trudno chyba będzie zdobyć wykresy dla wszystkich trzech modeli, zresztą przypuszczam, że różnice w krzywych momentu będą niewielkie, pewnie w RD03 i RD04 pierwszy "garb" na wykresie jest ciut wyższy.
Zastanowiło mnie natomiast, dlaczego należy utrzymywać obroty w granicach 4-4,5rpm? Ja przyspieszam w przedziale 3-3,5tys., więc zmieniam bieg na wyższy gdzieś przy 3,5tys. i uważam że wystarczy. Nie mam oporów przed wbiciem piątki przy 65km/h.
don_Pedro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dziwny odglos przy hamowaniu silnikiem! Tolecki Silnik, sprzęgło, skrzynia 12 08.11.2011 00:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.