![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: EL
Posty: 106
Motocykl: RD04
Przebieg: 4równik
![]() Online: 1 tydzień 9 godz 52 min 57 s
|
![]() Cytat:
Zastanowiło mnie natomiast, dlaczego należy utrzymywać obroty w granicach 4-4,5rpm? Ja przyspieszam w przedziale 3-3,5tys., więc zmieniam bieg na wyższy gdzieś przy 3,5tys. i uważam że wystarczy. Nie mam oporów przed wbiciem piątki przy 65km/h. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dziwny odglos przy hamowaniu silnikiem! | Tolecki | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 12 | 08.11.2011 00:13 |