Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.12.2009, 23:31   #28
zbyszek_africa
księgowy...
 
zbyszek_africa's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Radom/Rzeszów
Posty: 1,479
Motocykl: KTM LC8 990 Adv.S 08' E-bike CUBE Fox full
zbyszek_africa jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 7 godz 43 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał don_Pedro Zobacz post
Bynajmniej.
Ale interesuje mnie fizyczne uzasadnienie tego nieekonomicznego kręcenia silnikiem. Rozmawiamy o normalnej jeździe, nie o wyścigu na 1/4 mili.
Ten wykres to jest właśnie ekonomiczne kręcenie obrotów
+mój post
chyba że to Ty teraz lecisz w bolka

pozdr
zbyszek_africa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dziwny odglos przy hamowaniu silnikiem! Tolecki Silnik, sprzęgło, skrzynia 12 08.11.2011 00:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.