Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.12.2009, 18:44   #10
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,781
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 23 godz 42 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
Oj dotyczy siódemek jak najbardziej. Wiekszosci. Tylko Szwajcarskie i Austriackie miały równe 120 na każdym garze.
Natomiast calkiem nie dotyczy modelu 7A tam sa 115 na obu garach.
Miałem na myśli ten model (115/115)
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zagadka: co to za stelaże? Mixajlo Wszystko dla Afryki 9 24.09.2013 14:05
Zagadka z zaworami Cezary Silnik, sprzęgło, skrzynia 15 28.06.2013 23:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.