![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#40 |
![]() |
![]()
Ja jeszcze dodam, że jak są mocno spalone tarcze sprzęgła (jak jam Ci onegdaj w weekend uczynił) to nie można tak łatwo tej 30 odkręcić, tedy bierze się małe podkładki i wkłada się przed pierwszą tarczką sprzęgła i dopiero skręca śruby ze sprężynami, wtedy tarcie jest i generalnie można odkręcić.... używając młotka, bo odkręcając z równą siła to nie teges bo będzie się mimo podkładek i tak ślizgać, staramy się nie mocno ale z równą siłą uderzać i wtedy puści....
do blokowania generalnie używamy impaktora kinetycznego owiniętego majtami oznaczonego na rysunku 2 czerwoną strzałką. Jak widać także nie trzeba w warunkach polowych gdy nie ma się oleum go wylewać zlewać bo olej ładnie sobie siedzi po drugiej stronie silnika....
__________________
www.motopodroze.pl Ostatnio edytowane przez chomik : 27.05.2008 o 15:58 Powód: jedna myśl |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pytanie sprzęgłowe? | michoo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 10.03.2011 12:46 |
Pożyczę moduły zapłonowe i tarcze sprzegłowe do xrv 650 | majo | Wszystko dla Afryki | 13 | 26.03.2009 21:26 |
jakie tarcze sprzęgłowe do rd 04??? | BartekBBI | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 16.02.2009 00:41 |