![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: RADZIONKÓW ŚLĄSKIE
Posty: 62
Motocykl: Deauville and ETZ 250
Przebieg: >200000
![]() Online: 1 dzień 22 godz 42 min 22 s
|
![]()
Chcialbym tylko zamieścić uwagę że ja jeżdżę Deauvillka ale membrany są takie jak do RD 4 i silnik taki sam...
Dla ryzykujących mam jeszcze jeden pomysł, że jeżeli się sprawdzą to pasują również do innych motocykli - możemy zrobić następną serie i sprzedać na allegro-koszty zwrócą się z całą pewnością - a o ew zyskach możemy później podyskutować. Potwierdzam 10 szt lub 250 zł jakie jestem w stanie zaryzykować. Myślę że ew. firmy które rozważymy do wykonania również posiadają fachowców i z jakością membran nie będzie problemu jak również z dobraniem odpowiedniego kleju. W sumie mam na zbyciu 1 szt membrany na wzór a tym ze jest w 100% sprawna... Może ktoś posiada trochę uszkodzoną. Ach działbym dodać, iż zauważyłem że membrana, która nie jest w gaźniku z benzyną - czyli nie działają na nią opary zmienia swoją wielkość kurczy się, natomiast podana działaniu benzyny jest większa przynajmniej w obwodzie-chciałbym abyście to zweryfikowali czy u was też tak się dzieje. Może to być ważne z punku zrobienia ew matrycy. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 07.01.2010 o 23:32 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Naprawa membran ... krótka instrukcja lamera :) | puntek | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 30.11.2016 11:40 |