|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
29.03.2008, 23:31 | #11 |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Piotrków Trybunalski
Posty: 1,104
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 80800
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 3 godz 13 min 58 s
|
Widze Samborku, ze ja ciagne w swoja strone a Ty w swoja....przerabialem ten temat w swojej pierwszej Afryce i skutek byl taki ze ja sprzedalem !!!!!
Miejsce po ktorym porusza sie zebatka jest juz zuzyte i zdecydowanie bardziej sciete niz poczatek walka...zrobil sie widoczny klin ktory nie trzyma juz zebatki i powoduje lekki jest obrot w prawo/lewo bez poruszenia walka !!!! Jesli nie zapobiegniesz temu w sposob opisany w Motocyklu kazde przyspieszanie/puszczanie gazu bedzie powodowalo coraz wieksze zuzycie az w koncu zetnie wieloklin i staniesz w warunkach polowych mozesz jeszcze zebatke przyspawac do wałka (znam takie przypadki)......to kolejna rzecz ktora trapi ten motocykl procz regla, pompy i kilku innych maluskich minusów !!! HEj Ostatnio edytowane przez Ropuch : 29.03.2008 o 23:34 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przednia zębatka jak montować | Kazmir | Rama, zawieszenia, napęd | 30 | 03.11.2024 06:22 |
Luzy zębatki - klej Loctite do wielowypustów? | Zając | Rama, zawieszenia, napęd | 111 | 10.05.2022 18:09 |
Zębatka przednia 17 | imbryk | Wszystko dla Afryki | 29 | 12.03.2013 12:08 |