|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
13.02.2010, 09:26 | #10 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: okolice Wrocławia na wschód bardziej
Posty: 416
Motocykl: RD03, RD04, 2xRD07, RD07A
Przebieg: okrutny
Online: 1 dzień 1 godz 20 min 51 s
|
śruby zacisk trzymające 30Nm,
Podos a Mirowi się odkręcił korek, bo wypił tyle piwa że go zapomniał w ogóle dokręcić, często przyczyną jest nasz błąd, czyli człowieka, tylko ten człowiek w 98% przypadków nie chce się do tego błędu przyznać, ciekawe dlaczego, taka ciekawostka tak już gwoli ciekawości z kolega przeprowadziłem test odkręcenia korka spustowego w dyfrze Hondy PanEuropy, dokręciłem go ręką, tak ręką, motocykl pojechał i wrócił do Jordanii i się nie odkręciło, nie pytać jak zabezpieczyliśmy się przed ewentualnym zgubieniem oleju z dyfra bo i tak nie powiem
__________________
Robert "Izi" Africa |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
czy były różne wymiary tłoków? | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 06.03.2009 23:18 |