![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
W przypadku przechodzonych mocno silników można zastosować specyfik typu Militec czy Ceramizer, (jest wątek poświęcony tymże). U mnie kiedyś w Transalpie teraz w Afrze Militec chlupie i nic się złego nie dzieje, w Lanosie mam zalany ceramizer i naprawdę widać różnicę, tak więc do przechodzonych silników jeśli chcemy zalać syntetyk bez obawy złapania luzów dobrze jest zapodać któryś z w/w szuwaksów które to wycisza pracę silnika. W zakatowanym silniku na pewno nie zaszkodzi bardziej, a na jakiś czas na pewno pomoże i przedłuży żywot na jakiś czas.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
syntetyk czy półsyntetyk | solo1972 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 09.02.2009 15:37 |