Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.06.2010, 22:35   #27
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

W przypadku przechodzonych mocno silników można zastosować specyfik typu Militec czy Ceramizer, (jest wątek poświęcony tymże). U mnie kiedyś w Transalpie teraz w Afrze Militec chlupie i nic się złego nie dzieje, w Lanosie mam zalany ceramizer i naprawdę widać różnicę, tak więc do przechodzonych silników jeśli chcemy zalać syntetyk bez obawy złapania luzów dobrze jest zapodać któryś z w/w szuwaksów które to wycisza pracę silnika. W zakatowanym silniku na pewno nie zaszkodzi bardziej, a na jakiś czas na pewno pomoże i przedłuży żywot na jakiś czas.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
syntetyk czy półsyntetyk solo1972 Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 09.02.2009 15:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.