![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
[QUOTE=R2D2;124863]Takie pomiary robić miernikiem za niecałe 50PLN ?
To tak jak nasikać do silnika i powiedzieć że tam jest olej. Napisałem w odpowiedzi stronę całą, ale przypominam sobie, że kiedyś Podnos napisał coś w stylu: napisz, przeczytaj, prześpij się i przeczytaj jeszcz raz zanim coś wkleisz na forum... Poczekam na Wasze zdanie, moje jest najmniej obiektywne. DELETE..... ....jak rozumiem, nikomu dotąd wasz regler się nie zepsul/spalil, nie zniszczyl instalacji. oryginalny, z tego co czytam, każdemu. Tak, wiem, że próbka nieporównywalna, że przebiegi jeszcze nie te... - trochę "te" i trochę "nie te" - bywa, że zakupiony nowy oryginalny regler pada po ...kilku tysiakach. REGLERY RARWRO zrobiły już więcej km. W samych afrykach ponad 10000. (jeden z pierwszch klientów) W moje około 5000. R Ostatnio edytowane przez Dzieju : 13.02.2013 o 18:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |