|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
25.08.2010, 23:49 | #11 |
Cichy wielbiciel AT
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Lublin
Posty: 19
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 dni 39 min 36 s
|
Fakt o zmiennej polaryzacji nie pomyślałem.
Co do żarówek przeciwnej strony, to tyle wiedziałem. Nie wiedziałem tylko dla czego żaróweczka sygnalizacji miała by działać, skoro szeregowo za nią jest jeszcze inna żarówka. Skoro obie pracują na 12V i są w szeregu to będą wymagały zasilania 24V. Jak w choince. Taki szkolny tok myślenia pokutował u mnie w głowie. Na szczęście na elektrodzie postawili mnie już do pionu. Sygnalizator ma kilka razy mniejszą moc niż kierunek, tzn że wymaga też proporcjonalnie mniejszego prądu do rozżarzenia żarnika. No i wszystko jasne...
__________________
Jaka tego jest przyczyna, ja z Lublina, ty z Lublina... |
26.08.2010, 08:34 | #12 |
w tzw międzyczasie dowiedziałem się o moc tej żaroofki w sygnalizatorze wstawianym w oprawkę. to 21W - niemniej z tego co wiem to on sam w sobie /co chyba już ktoś poruszał/ ma sygnał przerywany. jak to by szło razem z przerywanym impulsem z kierunku to nie wiem.
pozostanę jednak przy swoim pomyśle - tym bardziej, że niemal wszystko już mam. jak opanuję temat tej diody dam znać. cieszy jednak /trochę przewrotnie /, że jest zainteresowanie tematem. znaczy się nikt nic nie mówi ale wydaje mi się, że nie tylko ja mam kłopoty z pamięcią. trochę to uspokaja matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|