![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: sosnowiec
Posty: 347
Motocykl: exc 530,gs500
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 13 godz 8 min 42 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: sosnowiec
Posty: 347
Motocykl: exc 530,gs500
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 13 godz 8 min 42 s
|
![]()
Ok zgadzam się z tobą tylko że podnosząc napięcie ładowania pow 14.5V możemy doprowadzić do zagotowania aku i przedwczesnego zużycia aku.Więc dobry regler trzyma napięcie na odpowiednim poziomie i tyle.A ta reklama że ten który daje 13.8V a lepszy 15V to totalna bzdura.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]()
Zgadzam się w 100%.Ja u siebie widziałem raz krótki pik na 14,7 normalnie przy niewielkim obciążeniu jest 14,2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Potwierdzam. 14,2V. A piki to i są owszem, i pewnie powyżej dużo, bo usmałażyłem już dwie ładowarki do tel na 12/24v
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: łódź
Posty: 36
Motocykl: RD04
Przebieg: 38000
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 2 godz 46 min 47 s
|
![]()
Mam pytanie , byc może kotoś z Was już praktykował: Na aukcji jest napisane "regulator do afryki rok 1993 i dalej " ale ja mam w RD04 regulator o tym samym symbolu SH 538D - 13 . Wiecie może jaka w takim razie jest różnica między reg.do 04 i 07 ?
Regulatorów do RD04 brak albo za słabo szukałem. http://moto.allegro.pl/regulator-nap...405485050.html Ostatnio edytowane przez michał O. : 17.01.2011 o 16:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Sam regler działa tak samo, ale są różne inne wtyczki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Bolesławiec
Posty: 109
Motocykl: RD03
Przebieg: 64000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 45 min 13 s
|
![]() Cytat:
14.8V to wartość książkowa , nie reguła, każdy motocykl jest inny ale wartość ta jest wartością orientacyjną a często właściwą. Jeśli aku się gotuję to po prostu regler nie przejmuje nadmiaru prądu z prądnicy.Moim zdaniem wina leży po stronie aku. Często ludzie eksploatują aku do ostatniego tchu, choć jego pojemność dawno spadła o 1/3 to dalej nie wymieniają i często to jest także przyczyną padnięcia reglera, a także w skrajnych przypadkach prądnica potrafi też się sfajczyć. 14.5V to znak że regler jest ok.jeśli przy tym napięciu(w miarę stabilnym) gotuje się aku, to radził bym zacząć od jego wymiany ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
droga jest celem
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
RideNow! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Bolesławiec
Posty: 109
Motocykl: RD03
Przebieg: 64000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 45 min 13 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? | norweg | Hamulce, kola, opony | 31 | 24.05.2013 20:00 |
[GPS] Chciałbym kupić taki, mały komputerek.... | sizyrk | Hardware | 86 | 03.03.2013 17:43 |