Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.02.2011, 14:05   #11
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

No góra na K&N jest lepsza, ale coś kosztem czegoś
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.02.2011, 16:55   #12
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

Filtr paliwa na pewno nie ma nic do rzeczy. Jak by za słabo przepuszczał to by góry (i predkosci) nie było i to tylko po długotrwalej jezdzie...
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.02.2011, 18:57   #13
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

A ja mialem taką sytuacją ze po wymianie filtra paliwa moto zdecydowanie ożyło. Dlatego też odradzam wszytskim zakładanie takich filtrów na 8mm typu fiat 126r.
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.03.2011, 15:43   #14
Africa
 
Africa's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2011
Posty: 67
Motocykl: RD07
Przebieg: 25.000
Africa jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 6 godz 30 min 53 s
Domyślnie

Teraz stoje przed dylematem.. te niskie obroty zaczynaja mnie wkuriwać i to mocno.. Dusi mi się poniżej tych 3000, kaszle, szczeka, jazda jest niekomfortowa.. W tej samej cenie ok 30-40zł mogę kupić płyn do czyszczenia mojego KNa albo zwykły filtr powietrza z allegro? Co radzicie? brac byle jaki, najtańszy z allegro np.: http://allegro.pl/filtr-powietrza-ho...485960895.html A może pobawić się w czyszczenie KNa i regulacje gaźników? :/ Chyba kupie coś najtańszego, wstawie i zobacze co będzie się działo..

Ostatnio edytowane przez Africa : 15.03.2011 o 16:02
Africa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.03.2011, 17:10   #15
laska
Administrator


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poznań
Posty: 1,203
Motocykl: RD07a
laska jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 9 godz 34 min 33 s
Domyślnie

Nie jeździj poniżej 3000, to nie diesel. Wyczyść K&N.
pozdr,
laska
laska jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.03.2011, 18:08   #16
yuris76
 
yuris76's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Gorzów
Posty: 195
Motocykl: RD 04
yuris76 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 5 dni 1 godz 1 min 10 s
Domyślnie

regulacja gaznka na bank
a K&N tez wywal kup zwykly filtr.

Ostatnio edytowane przez yuris76 : 15.03.2011 o 18:11
yuris76 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.03.2011, 00:47   #17
Jaro-Ino
 
Jaro-Ino's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 901
Motocykl: RD07a
Jaro-Ino jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 min 5 s
Domyślnie

Tak jak laska pisze, nie schodź poniżej 3 tys. Paliwa i tak dzięki temu nie oszczędzisz, a poza tym szkoda układu korbowo-tłokowego.
Jaro-Ino jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.03.2011, 01:17   #18
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

A ja bym, wywalił to amerykańskie ustrojstwo, dodające plus dziesięć do lansu, oraz - 30 do trwałości silnika. Założył zwykły papierowy filtr.( np. Od nas PID-owców nie trzeba z allegro ) Poza tym sprawdził bym zaworki, świece, wyczyścił i wyregulował gaźniki.
Pozdrawiam
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
3000 20w50 Gawrys Silnik, sprzęgło, skrzynia 15 09.08.2010 18:59
Dławienie na niskich obrotach - Cuda nie widy! Kishon Uklad paliwowy i wydechowy 20 15.08.2009 02:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.