|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
18.02.2011, 14:05 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
No góra na K&N jest lepsza, ale coś kosztem czegoś
|
18.02.2011, 16:55 | #12 |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
Filtr paliwa na pewno nie ma nic do rzeczy. Jak by za słabo przepuszczał to by góry (i predkosci) nie było i to tylko po długotrwalej jezdzie...
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
18.02.2011, 18:57 | #13 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
A ja mialem taką sytuacją ze po wymianie filtra paliwa moto zdecydowanie ożyło. Dlatego też odradzam wszytskim zakładanie takich filtrów na 8mm typu fiat 126r.
|
15.03.2011, 15:43 | #14 |
Zarejestrowany: Feb 2011
Posty: 67
Motocykl: RD07
Przebieg: 25.000
Online: 2 dni 6 godz 30 min 53 s
|
Teraz stoje przed dylematem.. te niskie obroty zaczynaja mnie wkuriwać i to mocno.. Dusi mi się poniżej tych 3000, kaszle, szczeka, jazda jest niekomfortowa.. W tej samej cenie ok 30-40zł mogę kupić płyn do czyszczenia mojego KNa albo zwykły filtr powietrza z allegro? Co radzicie? brac byle jaki, najtańszy z allegro np.: http://allegro.pl/filtr-powietrza-ho...485960895.html A może pobawić się w czyszczenie KNa i regulacje gaźników? :/ Chyba kupie coś najtańszego, wstawie i zobacze co będzie się działo..
Ostatnio edytowane przez Africa : 15.03.2011 o 16:02 |
15.03.2011, 17:10 | #15 |
Administrator
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poznań
Posty: 1,203
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 6 dni 9 godz 34 min 33 s
|
Nie jeździj poniżej 3000, to nie diesel. Wyczyść K&N.
pozdr, laska |
15.03.2011, 18:08 | #16 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Gorzów
Posty: 195
Motocykl: RD 04
Online: 1 tydzień 5 dni 1 godz 1 min 10 s
|
regulacja gaznka na bank
a K&N tez wywal kup zwykly filtr.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=1QL0bXxjqEQ Ostatnio edytowane przez yuris76 : 15.03.2011 o 18:11 |
16.03.2011, 00:47 | #17 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 901
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 min 5 s
|
Tak jak laska pisze, nie schodź poniżej 3 tys. Paliwa i tak dzięki temu nie oszczędzisz, a poza tym szkoda układu korbowo-tłokowego.
|
16.03.2011, 01:17 | #18 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
A ja bym, wywalił to amerykańskie ustrojstwo, dodające plus dziesięć do lansu, oraz - 30 do trwałości silnika. Założył zwykły papierowy filtr.( np. Od nas PID-owców nie trzeba z allegro ) Poza tym sprawdził bym zaworki, świece, wyczyścił i wyregulował gaźniki.
Pozdrawiam |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
3000 20w50 | Gawrys | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 15 | 09.08.2010 18:59 |
Dławienie na niskich obrotach - Cuda nie widy! | Kishon | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 15.08.2009 02:22 |