|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.07.2011, 21:51 | #11 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 232
Motocykl: RD07a
Online: 1 tydzień 1 dzień 31 min 56 s
|
dzieki wielkie no tak po prostu zaćmienie Hubi gril impreza ale o gumach nie pomyslałem, a tak przy okazji jeszcze jedno pytanie tylny zacisk na gorze ma 2 takie ząbki czy haczyki, które opierają się na rancie wahacza i własnie stwierdziłem że jeden jest ułamany (nie wiem czy podczas mojej eksploatacji, czy taki był jak kupiłem-kurde chyba nie). da się z tym jeżdzić czy na gwałt trzeba zmienić.dzieki
__________________
Jak twardy jest Twój sprzęt...? |
23.07.2011, 22:23 | #12 |
Daj fotkę. Raczej jazda w tym stanie nie wskazana. Zacisk podczas hamowania będzie się przekrzywiał. Tak wstępnie bez zdjęcia.
|
|
23.07.2011, 22:40 | #13 |
Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Baranowo
Posty: 92
Motocykl: RD07A . CRF 1000 .CRF 300L
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 11 godz 28 min 56 s
|
Ja kiedys w tenerce zmienialem majac tylko 2 wieksze srubokrety i poszlo ok.
|
24.07.2011, 13:36 | #14 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
W MV z czerwca 2011 elegancko opisana jest wymiana opony. Zciągnięcie starej TKC 80 rozmiar 140 i założeniej nowej E09 Dakar zajęło mi w pojedynkę niecałe 50 minut.
http://motovoyager.pl/?ID_WYDANIE=22
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
25.07.2011, 15:28 | #15 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Łódź
Posty: 45
Motocykl: RD07a
Online: 1 tydzień 13 godz 16 min 54 s
|
Długie łychy wcale nie są potrzebne. Wystarczą najkrótsze - przy zmianie opony nie chodzi o to żeby używać dużo siły. Podstawą jest odpowiednie ułożenie opony w wewnętrznym rowku w feldze - wtedy zmiana idzie łatwo i przyjemnie. Warto psiknąć płynu do mycia szyb na rant opony, jak się nie ma to chociaż napluć
__________________
Biała Królowa - AT'98 1991 Honda NX650 Custom Cafe Racer 1989 Kawasaki KLR 650 - poszeeedł...w Polskę |
26.07.2011, 17:11 | #16 |
Administrator
|
Bez paniki nic się nie stanie, wprawdzie są one prowadzące zacisk ale bardziej przydatne podczas montowania koła co by zacisk nie opadał, jednakże i bez tych łapek daje się spokojnie założyć.
__________________
AT03 |
26.07.2011, 18:33 | #17 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
Cytat:
|
|
26.07.2011, 23:02 | #18 | |
Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Kraków
Posty: 527
Motocykl: TA 650
Przebieg: mój?TA?
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 3 godz 24 min 56 s
|
o proszę, tak ja to przerabiałem:
klik albo wkleję... Cytat:
|
|
26.09.2011, 12:38 | #19 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Łódź
Posty: 881
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
Online: 1 tydzień 6 dni 19 godz 31 min 11 s
|
__________________
... piszę po polsku (staram się) |
07.10.2011, 23:58 | #20 | |
dziad barowy
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: bielsk podlaski
Posty: 1,987
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 8 godz 57 min 30 s
|
Cytat:
O zdjęciu opony pisane było już miliony poematów a ja spróbuję napisać to co jest dość istotne a często się to pomija. 1. zanim zaczniesz sprawdź i zapamiętaj na którym ząbku jest naciąg łańcucha aby później ustawić tak samo. 2. ośkę podobnie jak w samochodzie luzuj jak motocykl stoi jeszcze na kołach a nie w powietrzu i młotkiem w klucz na 1 biegu. 3. po wyjęciu ośki od razu wyjmij z kola tuleje dystansowe, załóż je na ośkę razem z mimośrodami do naciągu łańcucha i nakrętką i włóż na swoje miejsce w wahaczu aby nic się nie zabrudziło i nie zgubiło; 4. wyjmij z koła zębatkę i gumy i połóż żeby się nie pogubilo; 5. gdy koło leży na tarczy ham jest wygodniej i stabilniej ale zdejmowanie gumy od strony tarczy ma tą zaletę, że napiętą łyżkę można podsadzić pod tarczę. można też za sprychy ale trzeba uważać żeby w łeb nie dostać. 6. nowa dętka- większość nie zwraca na to uwagi myśląc że nowa to już zbawienie. chodzi mi o wentylnicę. są dwa rodzaje. wklejane i skręcane. skręcaną można poznać po tym, ze ma dwie nakrętki i podkładkę w miejscu połączenia wentylnicy z dętką. ta wentylnica jest tylko włożona w dętkę i dociśnięta podkładką i jedną nakrętką. TA NAKRĘTKA I PODKŁADKA MA BYĆ DOCIŚNIĘTA I SIEDZIEĆ Z DĘTKĄ WEWNĄTRZ FELGI!!. Drugą nakrętką przyłapujemy wentylnicę już po zewnętrznej stronie felgi. Naprawialiśmy raz w nocy taką gumę. puściła wentylnica. wcześniej opony zmieniał jakiś "fachowiec". na wentylnicy nie było ani podkładki ani nakrętki. Na słowo zucha się trzymało. 7,8,9. już mniej istotne.
__________________
Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zmiana tylnej zębatki na mniejszą | Stary-S3 | Rama, zawieszenia, napęd | 48 | 04.08.2014 14:27 |
wymiar gwintu tylnej osi | maryjan | Hamulce, kola, opony | 3 | 07.07.2011 22:36 |
Wymiary tylnej ośki + tuleki wewnątrz tylnej piasty:) | majo | Hamulce, kola, opony | 2 | 10.02.2009 23:06 |