Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 31.01.2012, 16:18   #1
Michal
 
Michal's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 656
Motocykl: LC8 1290 Super ADV R i WFM
Michal jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 godz 58 min 40 s
Domyślnie Pytanie o wage i wysokość TT600E

Część
Powiedzcie mi proszę ile takie jak to z ogłoszenia waży i jaką ma wysokość siodła. Grzebałem w necie, ale znajduje same sprzeczne info, juz nie wiem czy 140kg czy 170kg, wysokości tak samo nie mogę nigdzie znaleźć. Przy okazji co o niej myślicie ?
http://otomoto.pl/yamaha-tt-600-e-tt...-M3018635.html
__________________
Pozdrawiam
Michał
Michal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.01.2012, 16:34   #2
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Michal Zobacz post
Część
Powiedzcie mi proszę ile takie jak to z ogłoszenia waży i jaką ma wysokość siodła. Grzebałem w necie, ale znajduje same sprzeczne info, juz nie wiem czy 140kg czy 170kg, wysokości tak samo nie mogę nigdzie znaleźć. Przy okazji co o niej myślicie ?
http://otomoto.pl/yamaha-tt-600-e-tt...-M3018635.html
148 kg bez paliwa
zbiornik 12 l
siodło około 870 mm
soft enduro . Dla wprawnego potrafi być hard
Silnik o b. wysokim momencie na niskich obrotach ( lepiej niż KTM 640) twały
Dobry motocykl koło komina i na wyprawy. Można dokupić zbiornik acerbisa 20l
Wysoki użytkownik może zastosować zawieszenie od TT 600 S ( bardziej sportowe )
280 mm / wysokość siodla 930 mm
Jest to odpowiednik DR 650 Se z dużo lepszym zawieszeniem Kayaba , porównywalnym silnikiem
Dr 650 se - 147 kg/44 Ps
TT 600 E -148 kg /42 Ps
Silnik ten sam co XT 600 e/k . Posiada tylko inne gaźniki ( niestety gorsze- TT600 )choć o lepszych parametrach
Wartość rynkowa w Niemczech ten rocznik/przebieg - 2,0 do 2,5 k.euro

__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 31.01.2012 o 17:00
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.01.2012, 19:03   #3
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,943
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 5 dni 20 godz 9 min 42 s
Domyślnie

Miałem taką, a teraz upala ją mój kuzyn-sąsiad. Oprócz małych problemów elektrycznych sprzęt nie do zarżnięcia. Zawieszenie w wersji E jest... średnie. Ale całość w terenie jest bardzo dzielne. Silnik fajny w las bo mocno ciągnie od dołu ale góry zero. Zrobiony na markowych podzespołach hamulce brembo, bak acerbis itp.
Ogólnie fajny ale wolałbym DR SE zdecydowanie żwawszy sprzęt.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.01.2012, 19:08   #4
fxrider
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
fxrider jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
Domyślnie

Tylko DR 650 SE ma strasznie tapczanowaty zawias.. choć czytałem tutaj że da się z tym coś zrobić.
__________________
lc4.pl - nowa strona pomarańczy
fxrider jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.01.2012, 19:39   #5
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,128
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 18 godz 47 min 2 s
Domyślnie

Uważam że TT to fajny motocykl do lajtowego enduro , ale nie do pałowania , chłodzony wiatrem . Za zdrową ttkę trzeba odpowiednio zapłacić , ta z linku jest bardzo tania . Jest kilka szczegółów na które należy zwrócić uwagę , mechanicznie prosta i bezproblemowa jednostka która długo jeździ jak jej czegoś nie braknie , małym nakładem finansowym można przygotować pod dalsze wypady off . Miło wspominam tt i ttr , trochę nimi pojeździłem , to taki spokojny , niezawodny sprzęt dla emerytów . Każdy seryjny motocykl , oprócz niektórych pomarańczy ma do dupy seryjne zawieszenie , jeśli podnosisz porzeczkę wyżej niż powiesił ją konstruktor .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.01.2012, 21:05   #6
banditos
....OLEJ....
 
banditos's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
banditos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Miałem taką, a teraz upala ją mój kuzyn-sąsiad. Oprócz małych problemów elektrycznych sprzęt nie do zarżnięcia. Zawieszenie w wersji E jest... średnie. Ale całość w terenie jest bardzo dzielne. Silnik fajny w las bo mocno ciągnie od dołu ale góry zero. Zrobiony na markowych podzespołach hamulce brembo, bak acerbis itp.
Ogólnie fajny ale wolałbym DR SE zdecydowanie żwawszy sprzęt.
Jest moze gdzies jakies zestawienie obu?
banditos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.01.2012, 21:09   #7
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

http://www.tt600s.de/

http://www.dr-650.de/alt/technischedaten/sp46b.php
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.01.2012, 22:39   #8
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,022
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 1 godz 58 min 55 s
Domyślnie

Miałem TTr, lekko inna od TTe, napewno wyższa w siodle. Jedyne usterki to zerwana linka odprężnika, brak prędkościomierza (pierwszy padł ślimak). Z mojej winy kopniak znalazł się na matce ziemi, za szybko chciałem ją odpalić. Kopać ją trzeba było lekko, a paliła zawsze. Bardzo miło wspominam tego enduraka.
IMG_0688.jpg
Mirek Swirek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.02.2012, 11:46   #9
Michal
 
Michal's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 656
Motocykl: LC8 1290 Super ADV R i WFM
Michal jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 godz 58 min 40 s
Domyślnie

Dzięki za info.
Ehh, że to zawsze wszysko tak daleko...
__________________
Pozdrawiam
Michał
Michal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
wysokość, a obroty Wójcik Uklad paliwowy i wydechowy 5 19.03.2014 20:44
Wysokość tylnego zawieszenia mdxmd Rama, zawieszenia, napęd 0 21.09.2013 20:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.