Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.10.2011, 13:27   #11
Rychu72
 
Rychu72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,551
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 21 min 16 s
Domyślnie

Hondowskie ośki trochę słabe i dam tokarzowi zarobić.
Sprężyny mnie nie martwią (mam świadomość wymiany), ale bardziej to że od bocznej powierzchni tarczy do bocznej powierzchni górnej rury (przy uszczelniaczach) w którą wchodzi dolna rura jest tylko 1-2 mm ( z jednej i drugiej strony). Mam nadzieje, że aż tak wysoko tarcze nie będą podchodzić przy dobiciach. Skoku mam 250 mm.
O ile pamiętam to wziełeś 6.4. i jak Ci się jeździ?
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.10.2011, 13:53   #12
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Japońska stal nie jest zła. Może to nie rejli rurka jak w ktm ale dają rade. Ja im wierze
Co do sprężyn to dałem 6.2N o nominalnej u mnie długości sprężyn 450mm.
Jest bardzo dobrze, nie wiem czy idealnie bo nie skończylem do końca poziomowania motocykla. Możliwe że jakbym miał jeszcze raz kupić spróbowałbym 6.0 ale latam teraz z tyłu na sprężynie 120 od rd04 wiec i przód i tył mam raczej szosowo niż typowo terenowo zestrojony.
Różnice w prowadzeniu miedzy np 4.4 a 4.8 są niewielkie. Obie sporo za miękkie choć niby SAG w miare miały dobry. O ile na 5.0 pewnie da się nawet jakoś śmigać solo, to z pasażarem może już przód nurkować niebezpiecznie
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.10.2011, 14:10   #13
Rychu72
 
Rychu72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,551
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 21 min 16 s
Domyślnie

Latam głównie z kobitą więc chyba czas się zainteresować wymianą :-)
U mnie sprężyny mają wymiary jak niżej:
- długość 470 mm
- średnica zew. 40,5 mm
- średnica wew. 30,5 mm
- średnica drutu 5 mm
- ilość zwojów 29 szt
- średnica kartridża 30 mm
Puść namiary sprzedawcy u którego kupowałeś to zorientuję się czy coś da się dobrać.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.10.2011, 14:24   #14
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,591
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 16 godz 16 min 45 s
Domyślnie

Właśnie, podajta mi średnice osiek w Afri. Właśnie robię stojak do zmiany opon a jakiś czarnuch się czasem przypałęta to dorobię od razu więcej tulejek.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.10.2011, 14:27   #15
Rychu72
 
Rychu72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,551
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 21 min 16 s
Domyślnie

Przód napewno 17 mm i z tego co wcześnie pisali to tył tak samo
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.10.2011, 14:37   #16
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

tył bankowo 17 tak samo przód.
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.11.2011, 17:31   #17
Rychu72
 
Rychu72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,551
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 21 min 16 s
Domyślnie

Skończyło się pany na orginalnej przedniej ośce. Tokarz dotoczył tulejki i kółko kręci się jak ta lala.
Teraz przyszedł czas na wykonanie adapterów do orginalnych zacisków. Jakieś rady i porady, bo tokarz trochę drapał się w głowę oglądając fotki orginalnego adaptera.



Ile ma grubości ta grubsza część przedniej ośki?
Swoją stoczyłem nieco i teraz nie mam z czego pomierzyć.

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 01.06.2012 o 00:19
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.05.2012, 21:05   #18
raf
 
raf's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Za zielonymi górami, za lasami
Posty: 1,140
Motocykl: czarny, pomarańczowe ladaco
raf jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 1 dzień 18 godz 31 min 26 s
Domyślnie

22 mm.
raf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
ośka zmiany biegów - jak ja wymontować? yuchyo Silnik, sprzęgło, skrzynia 25 06.06.2012 12:36
Do czego ten Dział? Co tu ma być, a co nie :) PUFF Wszystko dla Afrykańczyka 0 26.03.2008 11:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.