![]() |
![]()
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2012
Miasto: Wrocław
Posty: 876
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s
|
![]()
Nie wiem jak w AT natomiast w TA jak miałem słaby (bo stary) aku to na podłączonym bo mi się nie chciało wyciągać za każdym razem. Zakładam na klemy i jazda. Samochody które są naszpikowane elektroniką też się ładuje podłączone, że już o odpalaniu "kablami" nie wspomnę i nic się nie dzieje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Kraków
Posty: 140
Motocykl: AT+TA
![]() Online: 1 tydzień 41 min 5 s
|
![]()
OK, dzięki chciałem się upewnić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Administrator
![]() |
![]()
Gniazdo zapalniczki mam bezpośrednio pod akumulator . W razie potrzeby mogę wpiąć się wtyczką w te gniazdo i mogę ładować bez dogrzebywania się do akumulatora.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |