![]() |
![]()
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Posty: 91
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 4 godz 24 min 5 s
|
![]()
Moim zdaniem wersja enduro jest bardziej poręczna , zawsze to ponad 20kg mniej.
Pamiętam jak w 2001r. dwóch gości pojechało z Wa-wy do Afryki , jeden miał adventure drugi 625sxc (założył tylko większy zbiornik i zmienił subframe na ten od wersji enduro). Jak wrócili to adventure był mocno porysowany , a sxc po zmianie zbiornika wyglądał jak przed wyjazdem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 55 min 14 s
|
![]()
Ja w moim LC4 1999 r miałem zawieszenie od SX 520 WP 43 z tarczą 320 i zbiornik z kanapą od ADV. Zmiana zbiorników z kanapami to 15 minut, ale zbiornik od ADV troszkę utrudniał "rycie". Mi osobiście LC4 nie poszedł silnikowo jako motocykl wyprawowy i zostawiłem Afrykę a w teren zarzuciłem EXC 520. Nie każdy bezwarunkowo pokocha LC4 i kupując trzeba się z tym liczyć.
1.jpg 4.jpg
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,647
Motocykl: ktm 640 adventure
![]() Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 34 min 53 s
|
![]()
Motormaniak: wcale Ci sie nie dziwie. Ale to juz dwa motocykle.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() |
![]()
Ja od kilku lat nie mogę się zdecydować który model chcę. LC4 już byłem bliski kupna kilka razy. W sumie jak tak sobie dyskutujemy to może ktoś podpowie/poleci inne pochodne modele do omawianego. Ja w ostatnim sezonie jeździłem z podziałem 60% miasto, 20% teren, 20 % trasa. A to dlatego że xt'ka trzymałem pod blokiem i latałem nim do roboty. Jak xr'kę miałem w garażu to było 50 % teren, 25 miasto, 25 trasa. Xt'ek za nudny był i szukam czegoś ciekawszego. Dalsze trasy (kilkaset km) robię kilka razy w roku, nieczęsto. Głównie latam wokół komina.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,494
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
![]() |
![]()
Jest, tylko z niektórymi minusami trzeba się liczyć. Tak samo jak z jazdą afryką w terenie jest z jazdą xr'ką w trasie
![]()
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,494
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
![]()
Dlatego też piszę, że nie ma jednego uniwersalnego sprzęta. Można i R1 pojechać dookoła świata po bezdrożach, ale chyba nie o to chodzi...
Afryka jest fajnym osiołkiem z ambicjami, ale na trasie się męczy, w terenie jest za ciężka, w mieście za duża...ale i tak u mnie zostaje i wszystkie te funkcję pełni b. dobrze. LC4 znowu w terenie fajnie, pobawić się można też na kołach SM, za to w trasie to mordęga, na dojazdy do pracy...średnio, np. mokry asfalt w korku między samochodami i już są wrażenia (ciężko się KTMem jeździ powoli ![]() ![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
![]() |
![]()
w tym roku właśnie półśrodkom powiedziałem 'NIE' - ale... i tak tęsknię za LC4 Adv. zachciało się świni nieba
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Zrośnięty.
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 713
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 48 min 9 s
|
![]()
Minimum, a 3 to byloby prawie idealnie..
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Posty: 91
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 4 godz 24 min 5 s
|
![]()
[QUOTE. Stety/niestety prawdą jest to, że dobrze mieć min. 2 motóry do różnych zastosowań.
![]() Święta prawda ale do tego dochodzi się z czasem , choć niektórzy żyją długo w nieświadomości. |
![]() |
![]() |