|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16.02.2013, 13:50 | #21 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 56 min 53 s
|
to ja swoje 2 słowa!!! absolutnei ko kupować AC10 dla cieższych motocykli, w sumie dla lżejszych to też jest badziew! ona jedynie wygląda fajnie. jest cholernie niestabilna w prowadzeniu, masz wrażenie że przód Ci bez pzrerwy ucieka, tak samo na szutrach czy asfalcie, jedyne w czym dobrze robi to błoto... ale w błocie nei da się cały czas latać. na twardym masakra!! poziom styku opony z podłożem to zaledwie 1 wysoka kostka.
jak kto jeszcze dowali bagażu do takiego trampka na AC10 to niech się.modli od razu.. DUNLOP robi wyczessane oponki, wszystkie są moim zdaniem fajne, dobre lub wyjątkowe. 952 jest super. a teraz o LC8, genralnie tylna felga jest maks szeroka, większość opon układa się w kwadrat, najlepiej zmienić felgę na węższą i mocniejszą a jak nie to moim zdaniem D908rr jest chyba najfajniejsza. i najsensowaniej się.układa
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
16.02.2013, 16:01 | #22 | |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 50 min 41 s
|
Cytat:
AC 10 nie badziew, ale dobra opona na lekkie moto i w teren, a nie na szutry i asfalty. To,ze sie zalozy opone bardziej terenowa, nie znaczy,ze motocykl bedzie sie lepiej prowadzil. AC 10 bardzo fajnie sprawdza sie na ukrainskich karpatach, zwlaszcza podczas jazdy w koleinach lub przy jezdzie trawersami. na piasku tez fajnie robi, dobrze sie wgryza. Przod 952 jeszcze lepsza od Ac10, mniej nastawiona na bloto,ale bardziej na kamienie(po asfalcie i kamieniach smiga ze az milo) Za to tyl 952 nie na trawersy i nie na bloto,ale jak uniwersalna obleci i wolno sie zuzywa.
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl |
|
16.02.2013, 16:23 | #23 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 56 min 53 s
|
wiesz co chłopaki na Xr650 też narzekali na AC10, oczywiście na tych motocyklach powiedzmy Ujdzie... ale moim zdaniem to słaba opona jak na michelina.
jej wadzą.jest to przede wszystkim że jest mocno okrągła. moim zdaniem w piachu też jest słaba. a na błoto są lepsze.. ja odradzam tę oponkę, szkoda kasy.
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
16.02.2013, 16:46 | #24 |
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Poznań
Posty: 950
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 29 min 48 s
|
Podpisuję się pod wypowiedzią exa
Ładnie wygląda, gorzej działa. |
16.02.2013, 17:58 | #25 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,015
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
Online: 1 miesiąc 21 godz 53 min 22 s
|
a ja uparty jestem unicross mimo iż na granicy nośności - już drugą zrywam i zadowolony jestem
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa |
09.03.2013, 01:10 | #26 |
Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Gliwice
Posty: 14
Motocykl: Już nie AT lecz LC4
Online: 1 dzień 23 godz 2 min 0
|
@ex1 - napisz, na jakim ciśnieniu latałeś na tym AC10, że powierzchnię styku miałeś wielkości 1 klocka bieżnika - nie chce mi się wierzyć, że stosując ciśnienie w teren - ok. +/- 1bara ta opona nie ugina się jak inne (wiadomo, że im mniejsze ciśnienie, tym opona przylega do podłoża większą powierzchnią)? No chyba, że latałeś na typowo asfaltowym ciśnieniu - to tłumaczyłoby dlaczego była tak niestabilna - a może ta niestabilność wynikała z czegoś zupełnie innego?
@Mirmil - napisz jakim moto jeździłeś na AC10 w karpatach, bo właśnie zastanawiam się nad założeniem AC 10 do LC4 640 lub dołożeniem i kupnem Enduro Comp. III i IV? I przy okazji jak AC10 sprawuje się na dojeździe po czarnym? Rozumiem, że Dunlop D952 jako komplet lepiej sprawdza się na twardym i na asfalcie niż AC10? Napisz też, czy 80/100-21 i 120/90-18 mają takie same szerokości dla D952 i AC10? @Wolo - napisz jakie masz zastrzeżenia do AC10, ponieważ zastanawiam się nad ich kupnem - większość opinii w necie na ich temat jest pozytywna i jej użytkownicy określają ją mianem bardzo uniwersalnej. Nie chcę wyrzucać kasy w błoto - jak to ująłeś. @Puntek - napisz ile przeżywa Unicross w AT w jeździe mieszanej on/off i jak się ogólnie zachowuje na czarnym i poza? Ostatnio edytowane przez Gregor_L : 09.03.2013 o 01:17 |
10.03.2013, 18:14 | #27 | |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 50 min 41 s
|
Cytat:
2.Jak to opona enduro 3.tak 4.nie wiem, nie mierzylem
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl |
|