![]() |
![]()
|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,417
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 17 godz 55 min 43 s
|
![]()
Płyn hamulcowy kontra ABS - czyli tworzywo owiewek afrykańskich.
W zeszłym roku w Czechach jeden drewniany mostek mnie zaskoczył i było jak to określa mój syn babuch. Efekty owego babuch to przytarta naklejka na prawym boczku. Niestety historia ma ciąg dalszy i jest on spowodowany rzeczonym płynem hamulcowym. Banalna wymiana przewodów, przypadkowe chlapnięcie na owiewkę w okolicy górnej śruby mocującej owiewkę do zbiornika. Szybkie starcie płynu - co by lakier ochronić, niestety tylko z zewnątrz ![]() ![]() Uważajcie ABS w starciu z DOT 4 nie ma szans, straty w lakierze to pikuś. Coś się wam chlapnie - to owiewka do prania - woda + ludwik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
pewnie wlazło dziadostwo w te szparki i zrobiło krecią robotę. współczuwam - ja od kilku takich chlapnięć juz sobie nie dowierzam i zawsze 'zaszmacam' pole operacyjne na maxa. mam nadzieję, ze Ci się to pospawa bez problemu
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hodowca Kalafiora
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Kraków
Posty: 393
Motocykl: już nie mam AT, tera jest MG
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 2 godz 34 min 42 s
|
![]()
A ja odkąd zachlapałem sobie płynem oczko prawe lub oczko lewe (nie pamiętam już które), to do płynu podchodzę w okularach ochronnych...
__________________
To nie burza tata, to Pan Bóg jeździ na motorze! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,417
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 17 godz 55 min 43 s
|
![]()
Ze spawaniem nie powinno być problemów. Najpierw mycie i szorowanie co by się dziadostwa pozbyć z pęknięć. Potem i tak trzeba ponacinać owiewkę więc mam nadzieję że materiału który przereagował z DOT4 się pozbędę.
Spróbujemy zobaczymy |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Ciechanów
Posty: 170
Motocykl: RD04
Przebieg: 41 000
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 4 godz 40 min 46 s
|
![]()
Potraktuj to zmywaczem do klocków hamulcowych
__________________
RD04 & EXC 520 & WSK m06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Giżycko
Posty: 71
Motocykl: RD04
Przebieg: 71377
![]() Online: 5 dni 14 godz 32 min 3 s
|
![]()
hmmm... kiedyś zrobiłem eksperyment i wyjałem ok 50ml DOT4 na maskę rozbitego golfa II i nic się nie stało tzn nie było szkód w lakierze ... nie zmienia to faktu ze jak dolewam plynu hamulcowego do samochodu lub afryki to wszytko dookoła jest zabezpieczone różnego rodzaju szmatami, tekturami itp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,417
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 17 godz 55 min 43 s
|
![]() Cytat:
![]() Spawnie nie przysporzyło żadnych problemów. Najbardziej zdziwił mnie brak utraty elastyczności elementu - testy wykonane przez spawacza były b. drastyczne. Po spasowaniu na motocyklu cały przód powędrował do lakiernika, kolor oryginalny r127a, ale z naklejkami pod klarem. Tak wiem nie będzie oryginalnie. Ale będzie trwalsze. ps. jak ja wytłumaczę przyszłym kupcom, że naprawdę nie bity ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |