|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
26.11.2012, 19:48 | #11 |
Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: Głogów Małopolski
Posty: 199
Motocykl: RD07a
Przebieg: up
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 2 godz 51 min 21 s
|
Czy ktoś wie do czego służy druga, powrotna linka gazu ? Ponoć występuje w niewielu rozwiązaniach. Pytam, bo mi padła i póki co jeżdżę bez niej. Mam zamiar kupić, ale jak na razie "gazuje", odbija i niby jest OK. Potrzebna ONA ?
|
26.11.2012, 20:13 | #12 |
22.10.2006, DTN :)
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
Jekby Ci pękła sprężynka przy gaźnikach to byś wiedział do czego służy A ponadto wspomaga powrót manety do pozycji zero
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
26.11.2012, 20:14 | #13 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,019
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 20 min 49 s
|
Druga jest potrzebna jako linka powrotna i do precyzyjnego sterowania przepustnicą. Jest niepotrzebna do momentu kiedy przepustnica się nie zamknie (nie cofnie się linka) i nie wyrżniesz gdzieś na pełnym gazie.
|
27.11.2012, 19:34 | #14 |
Administrator
|
Tak jak 2 świece w jednym cylindrze dają możliwość powrotu w razie awarii jednej tak i druga linka daje pewność zamkniecia przepustnicy.
__________________
AT03 |
19.04.2013, 11:33 | #15 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Gdańsk
Posty: 25
Motocykl: RD04
Online: 2 tygodni 1 dzień 13 godz 49 min 15 s
|
Dodam 2 grosze od siebie. Bawiłem się ze swoim rolgazem z dwa wieczory, linki sprawne, nigdzie nie ocierały, w ślizgu siedziały tak jak powinny i za każdym razem, kiedy brałem się za skręcanie obudowy dupa: nie odbijało mi rolgazu, albo odbijało bardzo ciężko. Forum przewaliłem od góry do dołu z takim banalnym problemem i do wszystkich wskazówek się zastosowałem. Dalej nic. Co się okazało? Że jak się przyjrzeć tej obudowie, co się ją skręca to nie jest spasowana idealnie. Odkryłem to, przyglądając sie Afryce kolegi, więc powinno być tak, że wpierw dokręcamy śrubkę od strony kierowcy, a potem tą od strony klamki. Tam właśnie będzie mała przestrzeń, której nie zniwelujemy mocniejszym dokręceniem. Tak powinno być. Jak dokręcam obie śrubki mniej więcej po tyle samo, to właśnie rolgaz nie chciał za bardzo odbijać. Może komuś przyda się ta wiedza;]
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Smarowanie linek | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 20 | 03.01.2016 14:36 |
Grzana manetka rozgrzewa się pomimo wyłączenia! | krystek | Układ elektryczny i zapłonowy | 27 | 04.03.2011 10:20 |
Prowadzenie linek ssania - zdjecia | podos | Regularne czynności serwisowe | 0 | 07.10.2009 11:11 |