|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
06.02.2013, 11:29 | #1 |
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Bytom
Posty: 567
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660.
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s
|
Naprawa sterownika grzanych manetek- Saito
Od jakiegoś czasu miałem problem z grzaniem manetek. Dzisiaj przy okazji regulowania zaworów zdemontowałem wszystko. Podłączyłem pod ako i testowałem. Chwile było ok, ale było słychać brzęczenie, aż w końcu spalił się bezpiecznik + kolejny zamontowany. Posprawdzałem przejścia, manetki ok. W sterowniku gubi masę gdzieś, raz jest, raz nie ma. Nie znam się zbytnio na tych prądowych duperelach. Jest ktoś w stanie to ogarnąć?
|
06.02.2013, 19:14 | #2 |
LOŻA SZYDERCÓW
Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: LEGNICA
Posty: 359
Motocykl: RD07a
Przebieg: 9999999
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 6 dni 12 godz 14 min 18 s
|
jak bezpiecznik pali to znaczy ze pobieraja wiecej pradu niz powinne, to brzeczenie to generator pwm sterujacy tranzystorem mocy . mozliwe ze masz kabel ułamany przy samej manetce ktory robi zwarcie - z tego co pamietam szeregowo spirale grzejne były podłaczone
|
06.02.2013, 19:44 | #3 |
Saito i regulator PWM ?
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
06.02.2013, 21:41 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 1,155
Motocykl: exc 250 2T :)
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 15 min 2 s
|
mam sterownik do saito2. elektronika ok, ale spód jest klejony.
koszt, jak odbierzesz sam to masz za free. Jak muszę iść na pocztę to muszę się zastaniwić nad represjami :} |
06.02.2013, 23:00 | #5 |
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Bytom
Posty: 567
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660.
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s
|
Może być, koszty pokryje Myśl nad represjami
|
24.04.2013, 20:50 | #6 |
Mr. Kamizelka
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Uć
Posty: 43
Motocykl: Miało być AT, było TA, a stanęło na GS :)
Online: 22 godz 29 min 8 s
|
Mnie tez padl sterownik do Saito. Wkurzylem sie, kupilem pstryczek-elektryczek dwutorowy ON-OFF-ON i zrobilem sterowanie pstryczkiem na zasadzie przelaczania manetek polaczonych szeregowo lub rownolegle, co dalo dwustopniowe grzanie. Nie ma sie co zepsuc, manetki grzeja jak ta lala i... bez elektroniki
__________________
Zdrowko KLOSZ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Hasło na dziś i jutro: ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ Jakiś problem z prądmi? Napisz, być może potrafię Ci pomóc |
24.04.2013, 23:34 | #7 |
no i brawo - prosto i skutecznie.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
25.04.2013, 04:56 | #8 |
Będę właśnie to przerabiał "za moment". Tyle, że w miejscu Saito będzie Oxford
__________________
https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu |
|
01.05.2013, 16:14 | #9 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,392
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
Online: 3 miesiące 2 dni 40 min 31 s
|
Wszystkie sterowniki srajto,oxfordy i inne kembridże to mnie się zawieszały albo umierały.Tak wynika z moich skromnych doświadczeń i mojego oraz jeszcze jednego naocznie sprawdzonego przypadku .Od kiedy mam Rafwro mam spokój.
__________________
Agent 0,7 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak mieć ciepło w łapy, bez grzanych manetek | wieczny | Wszystko dla Afryki | 38 | 17.07.2014 18:43 |