|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
24.10.2013, 10:59 | #11 |
Michał
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,214
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 59 min 19 s
|
Siwy ma rację, albo remont całego pieca za gruba kasę, albo szukanie igły w stogu.. Nie wspominając o czasie poświęconym na to. Na początek to się przydaje zrobić wszystkie pomiary na silniku chodzącym co by jak najwięcej informacji zebrać (np. kompresja), bo pamiętać należy, że kompresja rozłożonego silnika wynosi 0 [słownie: zero]
|
25.10.2013, 13:58 | #12 |
Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,146
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
To zawsze jest pytanie czy się motocykl chce na dożywocie czy "na jakiś czas". Bo jak ma byc na długo długo to moim zdaniem przy tak "uniwersalnym" sprzęcie jakim jest XRV, nawet pomimo jego licznych wad, warto inwestować.
Sam zrobiłem remont całego pieca - góry i dołu i warto było. Idzie na koło, moc odzyskała i grama oleju nie spala a brała już tak koło litra.
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ |
25.10.2013, 14:14 | #13 |
Dylemat podobny przy motocyklach i samochodach: czy lepiej remontować czy dołożyć kasę która by poszła na remont i kupić mniej zużyty. Jedno i drugie wyjście jest dobre, kto co woli. Dochodzi jeszcze trudność sprzedania zajeżdżonej maszyny.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
25.10.2013, 14:43 | #14 |
Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,146
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
Jak również potencjalne "zonki" po sprzedaży.
Osobiście wolałbym dopłacić do motocykla z papierem na remont silnika (jeszcze zależy kto i jak go robił). Pamiętać należy również, że po remoncie silnika jest jakaś tam gwarancja jeszcze, co przy motocyklu 20letnim ma niebagatelne znaczenie.
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 11:56 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 11:43 |